השר קרא: "גורמים בעלי עניין בשוק התקשורת מנסים לפגוע בי"

אסתי פלד 1 Comment on השר קרא: "גורמים בעלי עניין בשוק התקשורת מנסים לפגוע בי"

שר התקשורת איוב קרא התראיין ל'מהדורה המרכזית' והתייחס לרשימת הדילים בפריימריז בליכוד: "אין מתח ראש הממשלה אמר שאין דילים. רוצים לפגוע בי כי אני הסמן הימני" | היחסים עם נתניהו: "אני צמוד לראש הממשלה כבר שלושים שנה כמו רות המואבייה" | ניסיונות הסחיטה כשר תקשורת: "יש בעלי עניין בשוק התקשורת שרוצים לפגוע בי, בגלל המהפכות והרפורמות שעשיתי" | האזינו

השר איוב קרא צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר התקשורת איוב קרא (הליכוד) התראיין היום (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת דוד חכם על הפריימריז בליכוד והשמועות על הוצאתו מרשימת הדילים. הרמזים על ניסיונות סחיטה בשוק התקשורת. חקירות ראש הממשלה ועתידו הפוליטי.

פריימריז בליכוד: "חלק מהחגיגה הדמוקרטית בליכוד אין מתח. אנחנו מדברים על מקום בין השלושים לארבעים מנדטים זה ריאלי. לכן המאבק הוא איפה כל אחד מתמקם ברשימה. לכן החברים בליכוד מסתכלים כל אחד מה עשה נבחר הציבור בכנסת. אני רוצה להיות בעשירייה הראשונה. הציבור רואה את העבודה שלי במשרד התקשורת, בהסברה בעולם. ובקידום היחסים עם העולם הערבי".

ההגנה על נתניהו: "בבוקר הייתי אצל ראש הממשלה ובקולו הוא דיבר שאין שחר לכל הפרסומים על דילים בליכוד. הוא מבקש מהמתפקדים לבחור את הטובים ביותר. אני שלושים שנה צמוד לראש הממשלה כמו רות המואבייה ליד נעמי. אני אגלה לאחר הפריימריז מי רוצה לפגוע בי, כי אני לא סחיט בתפקידי אני יודע לעמוד על המקח כי אני הסמן היחידי בליכוד. שהגיע חוק הלאום נשכבתי על הגדר כדי להגן על החוק".

ניסיון סחיטה במשרד התקשורת: "אני עשיתי מהפכות כשר התקשורת, רפורמות והורדת הרגולוצייה ואישור ערוצים שונים, לכן אותם אנשים בעלי עניין שיש להם אינטרסים מנסים לפגוע בי וגם בפריימריז בליכוד, אבל בתוך הליכוד יש לי אהדה גדולה".

התקשורת והליכוד: "אי אפשר לשנות אג'נדה של מגזר שבבסיסו הוא לא אוהב את המגזר שלנו. אני עשתי תחרות בין הערוצים ועובדים על עוד תחרויות. יש ערוצים שכן מביאים את דברי הימין. אנחנו רוצים הפקות יותר הוגנות. אחרי 70 שנה להפוך את התקשורת לימין זה לא יקרה".

האזינו לראיו המלא:

צילום: פלאש 90


1 תגובות

מיין תגובות